۱۳۸۸ فروردین ۲۴, دوشنبه

اتریش فوری

۴ روز تعطیل بود،تعطیلات عید پاک و تعطیلات آخر هفته، فرصت مناسبی بود که یه وقفه به کارم بدم و از اونجای که هوا خیلی‌ عالی‌ بود تصمیم گرفتم یه سفر برم اتیرش پیش بهزاد. لئوبن شهر قشنگ ولی‌ خیلی‌ کوچیکیه، شاید از اینجا هم کوچیکتره ولی‌ سالزبورگ از شهرای بزرگ اتریشه که ارزش یه بار دیدن رو داره.

یه نکته که همیشه تو سفر به اتریش باید مورد توجه قرار بگیر اینه که بدون استثنا هر دفعه رفتم اتریش جریمه شدم(این دفعه ۲۰ یورو بخاطر پارک بدون پارکو متر) که واقعا نمیدونم حکمتش چیه،شاید اتریش با ما میون خوبی‌ نداره. نکتهٔ بعدی اینکه اتریشیها آلمانی رو خیلی‌ با لهجهٔ دهاتی حرف میزنن.

۵ نظر:

عمه شهپر گفت...

سلام
هی دل مارا آب کن
یواشکی مطلب می ذاری و در می ری
برات شعر گفته بودم نخوندی دوتا کبوتر خوشگل بالای شعرم است
دست راستت عمه جون روی سر من من عاشق مسافرت و جهانگردی هستم می شه بگی تا حال چندتا کشور رفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوش بگذرد جای ماهم هم خیلی خالی کن

عمه شهپر گفت...

مجددا سلام
من آخر شعرم نوشتم که اینو برا یکی گفتم
آخه روزی که خبرهایی شنیدم واقعا خوشحال شدم و طبع شعریم جوشید ته شعر نوشتم که ....
ممنون از کامنت خصوصیت

Behzad گفت...

bah ba eyval mohsen jon
kheili bahal neveshti, albate ba ghesmate jarime bishtar hal kardam, vaghean rast migi in otrishia enghadr ba lahjeye dehati harf mizanan ke man aslan nemifahmam chi migan :)

esmaeilia گفت...

salam agha mohsen
aval ye geleh daram onam ineh ke nayomadi berim ha, paye nabodi yadet bashe :))
amma hesabi be man yeki khosh gozasht va koli lezat bordam inshalah safarhaye badi
badesham inja chie be in shahreh bozorgo tarikhio por jamiateh ma tohin kardi??
ye chizeh dige be nazareh ma otrishie almaniha lahjashon dehatie :))
agha khosh bashi va moafagh
basho bia facebook dar zemn

ناشناس گفت...

ey baba in jarime ha hamishe sadagheye rahe adame :D ino vase del khoshi goftam ke delet nasuze jarime dadi