۱۳۸۸ فروردین ۱۹, چهارشنبه

خبر آمد خبری در راه است

تعطیلات عید پاک نزدیکه، و تقریبا ۴ روز تعطیلیم. احتمالا یه طرفی‌ برم تو این چند روز، شاید برم اتریش؛ تشریف بیارید با هم بریم. هر چند که کارو بر زیاده و باید یه کم جنبید علی‌ الخصوص که آخر این ماه احتمالا برنامهٔ سفر به ایران رو دارم :دی (افتر وان ا‌ند هف یر).

خبر خوبی‌ امروز به دستم رسید که ما را حسابی‌ مشعوف نمود، باشد که روزی بقیه عزیزان باشد. تا باشه از این خبرا، ایشالا که به پای هم پیر بشید، ایشالا که خدا هر چی‌ میخواید بهتون بده، ایشالا مکه رفتنتون، ایشالا عروسیتون، ایشالا از کربلا اومدنتون، ایشالا فارغ التحصیلیتون. :دی

بنده الان اندکی‌ ملنگ میزنم،در فرصتهای بعدی حتما خدمت میرسم.

۱ نظر:

عمه شهپر گفت...

مشکوک می زنی پسر
ولی انشاءاله عروسی خودت
از حالا برایت آرزوی خوشبختی دارم
اونی که با توازدواج کنه واقعا خوشبخت میشه عمه بازی یا پارتی بازی نیست من همیشه تعریف ت کردم و چقدر برات تو محیط دانشگاه کاندید کرده بودم ولی می شنیدم که خیلی یک و دو شماره سه و چهار گذاشته بودی و خودبخود رد می شدند راستی من در مالزی تو یک هفته ایی ک بودم فروشگاه
سوگو یا سوگو شاپ زیاد بالا و پایین رفتم در پست قبلی تبلیغ جایی بود نمیدونم مروبط به مالزی بود یا نه