۱۳۸۷ اسفند ۱۴, چهارشنبه

بوی عید داره میاد

امسال چهارمین سالیه که عید خونه نیستم. یعنی‌ پیش خونواده و پدر و مادر. اینم از شانس ماست دیگه ، چون سربازی نمیتونی‌ مثل آدمهای با شخصیت بری ایران و بیای، حالا کی‌ فرجی بشه و ما هم مثل همهٔ خلق خدا بتونیم کیفمونو دست بگیریم یه هفته بریم پیش پدر مادرو دادشمونو بیایم خدا میدون. تازه عید امسال که کلی‌ هم عروسی‌ دعوت بودیم. باز هم اشکال نداره همین که هنوز هم می‌شه رفت ایران و اومد جای شکرش باقیه. ایشالا اردیبهشت که برم تلافی این ۱ سال و نیمو در میارم.

البته اگه ایران نمی‌شه رفت کلی‌ جای خوب دیگه تو دنیا هس که می‌شه رفت، البته اگه بشه یه کم کارا رو جفتو جور کرد و جلو افتاد.

تو ۳ سال گذشته که خودم سبزه سبز کردمو سفرهٔ هفت سین انداختم، ایشالا امسال هم سفرمون به راه هر چند که الان که ۱۴ اسفنده هنوز کاری واسه سبز نکردم، نمیدونم هنوز هم می‌شه یا نه. ولی‌ امشب حتما دیگه عدس‌ها رو خیس می‌کنم.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

محسن جان آفرین به نو که در دیار غربت انقدر سنتهارا قشنگ حفظ کردی من که خودم هرسال گندم سبز می کنم هنوز هم می گن زوده بعضی تجربه ها فراموش می شن ومن هرسال موندم که وقتش شده سبزهسبز کنم یا نه بهرحال با دل سبز تو سفره محتاج سبزه نیست
ولی یک عدسی سفارشی نیز برای سفره عید من نیز بفرست
راستی در اونجا ماهی هم است ماهی سفره
البته من کمی مریض شدم و راستش اصلا حوصله خونه تکونی ندارم ولی فکر کنم سبزه را بذارم برا ی سلامتی همه عزیزان یک مشت خیس می کنم از جمله تو
از راه دور میبوسمت

ناشناس گفت...

عجب عیدی هست امسال دوری وازه غریبیه امیدوارم همه دختر و پسرا همه پیر و جوان های ان طرف اب این سنت ها را حفظ کنن و عید بسیار خوبی داشته باشن موفق و پیروز باشید

ناشناس گفت...

man emsal awalin sali hast ke sbze sabz kardam awal hich etefaghi nioftad fekr kardam kharab shod vali omidamo az dast nadadam alan bad az 10 ruz didam dare sabz mishe:)

ناشناس گفت...

man emsal awalin sali hast ke sbze sabz kardam awal hich etefaghi nioftad fekr kardam kharab shod vali omidamo az dast nadadam alan bad az 10 ruz didam dare sabz mishe:)