۱۳۸۷ مرداد ۱۸, جمعه

بنام پيوند دهنده قلبها

امروز 8/8/8 ،هشتم آگوست سال 2008 ميلاديه. تابناک نوشته بود خيلی از زوجهای روسی عروسيشونو تو این تاريخ گرفتن.

من هم تصميم گرفتم عروسيمو تو يک همچين تاريخی بگيرم.

اوّل فکر کردم 9/9/9 بگيرم که دقيقاً ميفته 19 رمضان سال ديگه شب ضربت خوردن حضرت علی که اصلاً شب خوبی واسه عروسی نيست.

بد گفتم 10/10/10 بگيرم که دقيقاً ميشه 18 مهر 89 و درست اوّل مدرسه هاس و از اونجايی که خيلی از مهمونای ما از راههای دور و نزديک ميان و اکثراً هم بچه مدرسه ای دارن کسی نميتونه شکرت کنه. البتّه رو این تاريخ بيشتر ميشه فکر کرد

تاريخ 11/11/11 هم هست که به نظر روز خوبی مياد، روزه جمعه هم هست، مهمونا هم ميتونن خودشونو برسونن.

البتّه ميشه عروسی رو به تاريخ شمسی هم گرفت مثلاً 8/8/88 ولی به نظرم خيلی زوده و اصلاً فرصت نميشه کاری کرد؛ چون هنوز هيچ کاری نشده و اینا فعلاً در حد يه حرفه. من تازه اگه الان شروع کنم فکر کنم ميتونم به 9/9/1399 يا 2/2/2022 برسم.

شما چه تاريخی رو پيشنهاد ميکنيد؟ در ضمن از حالا واسه عروسيم دعوتيد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

hamin 8/8/2008 ham ke gozasht vaasatun dir bud jenaabe mohsen.
man fekr konam age tu yeki az jashnaaye asile irani begirid kheyli baraazandatune