۱۳۸۷ خرداد ۱۹, یکشنبه

قاطی پاطی!!!

اصلاً کی گفته مرد را دردی اگر باشد خوش است و بدتر از اون کی گفته که درد بی دردی علاجش آتش است. بابا این حرفا ديگه قديمی شده، این روزا هر کی دنبال يه ذرّه خيال راحته، مگه اینکه مغز چلچله خورده باشه.

اصلاً من نفهميدم خاصيت مغز چلچله چيه؟

اینها همه بهانه است آقا جان، تو دلت جای ديگريست هی ميگويی مغزم نميکشد و خودت را به خوليت زده ای؛ البتّه از نوع خوبش.

این حس حسادت چه ها که نميکند، ولی آيا برادر کشی؟

نه من که برادرش نبودم گفتم که از.

به گمانم از آشفته گويی لذت ميبری، ولی کو گوش شنوا؟

من مغز گاو رو هم خيلی دوست ندارم چه برسد به مغز چلچله. به نظرت مغز غاز چه مزه ايست؟ جيگرش که خوشمزه اس من خوردم قبلاً.

وای اصلاً معلومه چی ميگی، از جانب تلاش من همين بس که بگويم همينها هم خودش تلاش است، این ياهو ديگر بايد برود در کوزه آب بخورد چون به درد عمّه مان هم نميخورد ولی خوب همه مان محتاجيم،

از ما بيشتر!!!

مگر تو مسلمان نبودی که مغز چلچله خوردی، ميگويند حرام است، نه بابا اون بلبله که حرام است البتّه در بعضی روايات مکروه ميباشد.

خوب من گرمم است این چيز ها حاليم نيست يا الان .

ميخواهم بروم کلاس تعبير خواب، نون در آن است، ولی قيمت نفت الان بالای 130 دلار شده است.

کاش انتخاب با خودم بود، از بين توپ، تفنگ، سنگ، چماق و طناب، گيوتين را ترجيح ميدهم چون آزارش به مورچه هم نميرسد چه برسد به من، خوب دل من از مورچه هم کوچکتر است، بابا مورچه چيه که کله پاچه داشته باشه.

بيا فالت را بگيرم، ما سالهاست که فالمان را گرفته اند آقاااا، ما الان خودمان يه پا فالگير شده ايم آقاااا.

ديدی من هم بلدم ناقلاااا، عفّت کلام هم خوب چيزی است که بعضيها يکجا قورت داده اند، نشسته خام خام.

چرا اینجوری نیگا می کنی منو؟

۲ نظر:

ناشناس گفت...

vaghean onvani ke entekhab kardin monaseb bood :)
man ke chizi nafahmidam

ناشناس گفت...

i-خوشم میاد به استاد معروفی نیم نگاهی هم داری
ii- معروفی اگه میدونست کتابش یه همچین تاثیر عمیقی روت داشته دیگه هیچوقت دست به قلم نمیشد هاهاهاها
iii- تو که بالا بلند و نازنینی
تو که شیرین لب و عشق آفرینی
در آن لبهای افسونگر
چه داری چه دارررررری
در آن دل غیر شور و شر
چه داری چه دارررررری
چنین با مهربانی خواندنت چیییسسست
بدین نا مهربانید راندنت چیییسسست

دل ممممممممممممممنننننننننننن...
iiii-از متن که نوشتی خوشم اومد
bye -iiiii