۱۳۸۶ اردیبهشت ۱۸, سه‌شنبه

کت‌و‌شلوار مهرورزی ۲هزار‌ تومان هم فروش نرفت


بازتاب نوشت

يک تفنگدار نيروي دريايي انگلستان که به جرم تجاوز به آب‌هاي ايران دستگير شده بود، تصميم گرفت کت و شلوار اهدايي ايران را در سايت حراجي آنلاين ebay به فروش برساند.

به گزارش «الف»، مارک بنکس، افسر 24 ساله نيروي دريايي انگلستان، پس از آن که کت و شلوار اهدايي ايران را براي فروش در حراجي آنلاين بر روي سايت ebay عرضه کرد، با توبيخ مقامات ارشد ارتش وزارت دفاع بريتانيا مواجه و مجبور به بستن اين حراجي شد.

يکي از مقامات نيروي دريايي انگلستان به «ديلي ميل» گفت: وي توسط يک مقام ارشد نيروي سلطنتي توبيخ شده است. او همانند يک احمق رفتار کرده است. اين يک کار احمقانه بود. اما کار وي جرم جنايي نبود و غير از تنبيه انضباطي، اقدامي متوجه وي نخواهد بود.

اين گزارش حاکي است، بنکس، علاوه بر کت و شلوار، پيراهن و ژاکت اهدايي ايران را نيز براي فروش در اينترنت عرضه کرده بود که قبل از به پايان رسيدن موعد حراج، مقامات ارتش متوجه شده و دستور قطع حراجي را صادر کردند.

نکته جالب توجه آن که، در مدت هفت روزي که اين لباس‌ها براي فروش در اينترنت قرار داده شده بود کسي حاضر به ارائه پيشنهادي نشد و قيمت پايه فروشنده که با نام کاربري «استيدي لينس» اقدام به فروش اين اقلام کرده بود دست نخورده باقي ماند. اضافه مي شود اين افسر ارتش بريتانيا براي شروع حراج کت و شلوار ايراني، قيمت پايه 0.99 پوند معادل تقريبا 1800 تومان تعيين کرده بود.



  • بنده خدا ! مي گفت اين دو هزار تومن رو ما همينجا بهش ميداديم.
  • هیچ نظری موجود نیست: