۱۳۸۸ خرداد ۲۴, یکشنبه

نرم افزار تهیه آراء

کاش میشد یه نسخه از نرم افزاری که وزارت کشور با اون آمار رو درست کرده پیدا کنم، حتا شده قفل شکسته. واقعا دستشون درد نکنه، آمار خیلی‌ خوبی‌ رو درست کردن. فقط نیاز به اضافه کردن یه حلقهٔ شرطیIF داره که:

IF

حوزه انتخابی=محل تولد کاندیدا

THEN

رای کاندیدا > رای کاندیدی مورد نظر جهت ریاست جمهوری

باید بنشینیم و ببینیم چی‌ می‌شه چون کاری از دستمون بر نمیاد. فقط امیدوارم کاندیداهای شکست خورده نگن هر چند انتخابات رو قبول نداریم، ولی‌ از مردم میخوایم آرامش خودشون رو حفظ کنن، ما مجدانه پیگیر مطالباتشون هستیم که یه جوری قضیه بخوابه تا حالا ببینیم بعدا چی‌ بشه. فکر نکنم دیگه بعدنی وجود داشته باشه.

۳ نظر:

داغدیده گفت...

عزیزم
چی بگیم
من خودم افسرده شدم و شب و روز ضجه می زنم
رای من مثل فرزندم بود که ازم دزدیدند
یعنی میشه معجزه رخ بده و گمشده ام را که می دانم سر به نیست شده زنده کنم امروز راهپیمایی بدون مجوز داریم

ناشناس گفت...

babaa oona fekre oonam kardan, ina herfeiy amaal kardan, IF o ThEN -neshoonam dorost kar karde :)
kamelan herfeiy vali beghole yeki ba bisalighegiiiiiii

eradat haji

ناشناس گفت...

vaghan raeie ma kojast?