۱۳۸۷ شهریور ۲۲, جمعه

چه خبر؟

سلام
کانادا کشوری بزرگ، خلوت، ساکت و آروم با طبيعتی زيبا مخصوصاً در کوههای راکی و مردمی خوش برخورد و به قول معروف فرندلی از همه ملّيتهای دنياست. به طوری که اونجا احساس غربت کمتری بهت دست ميده از اینکه ميبينی از همه قوم و نژادی تو این کشور هست. در کل تجربه خوبی بود به ويژه سفر با يه گروه آلمانی هر چند اگر با بعضيهای ديگه بود بيشتر خوش ميگذشت. جاشون خيلی خالی بود.
این هفته هم نروژ بودم واسه يه کنفرانس رياضی در نفت که تجربه واقعاً خوبی بود و مقالات خيلی خوبی ديدم که مسلّماً از اونها واسه کارام استفاده خواهم کرد.
تجربه ديگه اینکه اگه بهتون گفتن پروازتون عوض شده و يا کنسل شده و شما بايد با این پروازی که ما ميگيم بريد زياد باورتون نشه و زود کوتاه نيايد چون ممکنه سرتونو کلاه بذارن و سعی کنيد با پروازای معتبری بريد که لااقل به مشترياشون اهميت ميدن.

و در آخر هم يه سؤال: تو کشورای شرق آسيا کدومشون ارزش ديدن دارن ميگن مالزی جای قشنگی بايد باشه نظر شما چيه؟

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
منهم مالزی را دیده ام و زیباست اما زیبایی یکنواختی دارد همه جا سبز مثل شمال خودمان و بنظر من هیچ طبیعتی قشنگتر از یران نیست در یک فصل تقویمی مثلا زمستان بنرعباس تابستان اهواز پاییز و شاید جایی هم بهار باشد
اما متاسفانه هیچ کس طبیعت را حفظ نمی کند و همین باعث شده که زیباییها خود بخود به زشتی مبدل گردد
و ضمنا انقدر جای بکر و زیبا در ایران است که خود ایراینها خبر ندارند و هیچکس تلاشی برای زیباتر کردن و جلوه دادن و درآمد زایی با شرط حفظ طبیعت نیست