۱۳۸۷ تیر ۲۷, پنجشنبه

فارسی را پاس بداريم



معنی پرزنتيشن به فارسی چی ميشه؟ قبلنا این اصطلاح رو يادم نيست چه جوری به کار ميبردم چون جديداً دقت کردم وقتی به خونه ميگم پرزنت داشتم يا دارم با يه حالت عجيب نگام ميکنن بابام هم جديداً انگار که از این اصطلاح خوشش اومده ميگه پرزنت دادی يا کردی. ديشب دنبال واژه فارسی اون بودم گفتم سمينار داشتم که البتّه این خودش خارجکيه ولی بيشتر تو ذهن ما جا افتاده بعدش گفتم مطلبمو ارائه دادم ولی خداييش گفتن ارائه مطلب خيلی سختر از گفتن پرزنت داشتنه و از حوصله و توان اینجانب خارج ميباشد.

در کل سفر بدی نبود مخصوصاً اینکه با سرعت 180 کيلومتر بر ساعت با آئودی استادت در حالی که کنارت خوابيده و دهنش بازه و.... توی اون بارون شديد گاز بدی.

چقدر دلم هوای آب هويج بستنی کرده البتّه اگه هوا يه کم گرمتر بشه !!!!



۱ نظر:

ناشناس گفت...

از صب تا حالا دارم مطالبتت را می خونم خیلی قشنگ و جالب و روان نوشتی
دستت درد نکند ضمنا چه جالب گذاشتن کلیپ و غیره که من اصلا بلد نیستم
گذاشتن عکسها که مرتب تغییر می کند